Известие

Collapse
No announcement yet.

От какво е направен изп.колектор при 147/156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От какво е направен изп.колектор при 147/156

    Интересно ми е от какво е направен изпускателния колектор при 147/156 ... Говорим за ТС - двигателите. Чугун или Стомана?

    Благодаря
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Интересно ми е от какво е направен изпускателния колектор при 147/156 ... Говорим за ТС - двигателите. Чугун или Стомана?

    Благодаря
    Не е чугун Увивай смело
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      тцтцтцт Явно си задобрял с боба и кафето

      Мерси
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Не е чугун Увивай смело
        С какво да увива че явно в махнатите мнения е коментирано.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Термолента?
          sigpicex
          147Q2
          300bhp/606nm
          Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

          Comment


          • #6
            Предположих, ама да питам се пак.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              А каква е идеята на тази интервенция и защо има разлика (чугун,стомана) ?
              Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
              Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

              Comment


              • #8
                Казват, че чугуна нямало смисъл да се обвива с термолента...бил се пукал и нз си какви митове и легенди...

                Целта е, хипотетично да поддържаш температурата на отработените газове висока...като това води до по-високата им скорост и по-бързото им изхвърляне в нашата хубава атмосфера От там + някой и друг заблуден кон в конюшната ....

                За целта е нужно да обвиеш с термолента всичко от изпускателния колектор до последното гърне
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Казват, че чугуна нямало смисъл да се обвива с термолента...бил се пукал и нз си какви митове и легенди...

                  Целта е, хипотетично да поддържаш температурата на отработените газове висока...като това води до по-високата им скорост и по-бързото им изхвърляне в нашата хубава атмосфера От там + някой и друг заблуден кон в конюшната ....

                  За целта е нужно да обвиеш с термолента всичко от изпускателния колектор до последното гърне
                  Достатъчно е само колектора и двуцевката да увиеш. Назад няма смисъл.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Хахахахаа голям смях залагам една кола че ефекта ще е отрицателен на конкретната кола Който иска да спори с мен знае къде съм и телефона ми го има
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment

                    Working...
                    X